Пошуковий запит: (<.>A=Лузан Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Лузан Л. Особливості управління розвитком учителів філологічних дисциплін у межах післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_26 З метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу перепідготовки вчителів філологічних дисциплін визначено особливості управління розвитком учителів філологічних дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти (ППО). Розкрито нові підходи до організації навчання вчителів філологічних дисциплін: упровадження інноваційних технологій, систематичне оновлення змісту та форм навчального процесу в системі ППО. Висвітлено досвід роботи викладачів Харківської академії неперервної освіти щодо формування професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі ППО. Результати систематичного діагностування зазначеної роботи дозволяють стверджувати, що вона має суттєвий влив на приведення рівня кваліфікації педагогів області до сучасних вимог.С целью повышения эффективности учебно-воспитательного процесса переподготовки учителей филологических дисциплин определены особенности управления развитием учителей филологических дисциплин в системе последипломного педагогического образования (ППО). Раскрыты новые подходы к организации обучения учителей филологических дисциплин: внедрение инновационных технологий, систематическое обновление содержания и форм учебного процесса в системе ППО. Освещен опыт работы преподавателей Харьковской академии непрерывного образования по формированию профессиональной компетентности учителей филологических дисциплин в системе ППО. Результаты систематического диагностирования указанной работы позволяют утверждать, что она оказывает существенное влияние на приведение уровня квалификации педагогов области к современным требованиям.In the article the specific features of leadership of linguistic disciplines' teachers' development; the new approaches to the teacher's professional competence formation in the system of post-diploma pedagogical education are singled out.
|
2. |
Лузан Л. Управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_22 Проаналізовано проблеми управління професійною компетентністю вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти. Уточнено визначення понять "професійна компетентність учителів філологічних дисциплін", "управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти". Розроблено модель управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти на засадах системного, андрагогічного, акмеологічного, компетентнісного, кваліметричного підходів. Зазначено, що створена модель має на меті розв'язання наступних завдань: розробка й запровадження в педагогічну практику інституту післядипломної педагогічної освіти корекційно-розвивальної програми динамічного спецкурсу для підвищення професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін, добір методів й прийомів, що будуть сприяти ефективній роботі педагога, проведення моніторингу результатів діяльності вчителів-словесників. Модель сприяла визначенню кінцевого результату управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної педагогічної освіти, який спрямований на підвищення рівня професійної компетентності словесників до достатнього та високого рівнів. Розроблено засоби одержання результатів рівня професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти (факторно-критеріальна (кваліметрична) субмодель) та визначено умови для проведення процесу управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти.
|
3. |
Лузан Л. Стан управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 3. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_3_6
|
4. |
Лузан Л. О. Розвиток професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін як найактуальніше завдання системи післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. О. Лузан // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 8. - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_8_11
|
5. |
Лузан Л. О. Модель управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. О. Лузан // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 111. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_111_17
|
6. |
Сало В. Напрями вдосконалення технічного забезпечення новітніх технологій прямої сівби зернових культур [Електронний ресурс] / В. Сало, Л. Лузан // Техніка і технології АПК. - 2014. - № 9. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titapk_2014_9_6
|
7. |
Лузан Л. Управління розвитком професійної компетентності вчителів-словесників шляхом використання інноваційної технології веб-квесту в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_2_37 Проаналізовано проблеми управління професійною компетентністю вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти. Уточнено визначення понять "професійна компетентність учителів філологічних дисциплін", "управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти". Розроблено модель управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти на засадах системного, андрагогічного, акмеологічного, компетентнісного, кваліметричного підходів. Зазначено, що створена модель має на меті розв'язання наступних завдань: розробка й запровадження в педагогічну практику інституту післядипломної педагогічної освіти корекційно-розвивальної програми динамічного спецкурсу для підвищення професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін, добір методів й прийомів, що будуть сприяти ефективній роботі педагога, проведення моніторингу результатів діяльності вчителів-словесників. Модель сприяла визначенню кінцевого результату управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної педагогічної освіти, який спрямований на підвищення рівня професійної компетентності словесників до достатнього та високого рівнів. Розроблено засоби одержання результатів рівня професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти (факторно-критеріальна (кваліметрична) субмодель) та визначено умови для проведення процесу управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти.
|
8. |
Лузан Л. О. Формування комунікативної компетентності керівника освіти в процесі професійного розвитку [Електронний ресурс] / Л. О. Лузан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2018. - № 58. - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2018_58_19
|
9. |
Лузан Л. Інноваційні підходи до підвищення професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін в умовах нової української школи [Електронний ресурс] / Л. Лузан. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2017_3_21
|
10. |
Лузан Л. Роль проектних технологій у професійному розвитку вчителя [Електронний ресурс] / Л. Лузан. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2018. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2018_5_7
|
11. |
Лузан Л. Управління професійним розвитком учителя-словесника в умовах діджиталізації [Електронний ресурс] / Л. Лузан // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 6. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_6_3
|
12. |
Лузан Л. Формування інклюзивної компетентності педагогічних працівників: вектори освітньої діяльності Харківської академії неперервної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан // Імідж сучасного педагога. - 2023. - № 6. - С. 53-57.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.01.2026 р., через 610 днів
|