Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лузан Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Лузан Л. 
Особливості управління розвитком учителів філологічних дисциплін у межах післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_26
З метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу перепідготовки вчителів філологічних дисциплін визначено особливості управління розвитком учителів філологічних дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти (ППО). Розкрито нові підходи до організації навчання вчителів філологічних дисциплін: упровадження інноваційних технологій, систематичне оновлення змісту та форм навчального процесу в системі ППО. Висвітлено досвід роботи викладачів Харківської академії неперервної освіти щодо формування професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі ППО. Результати систематичного діагностування зазначеної роботи дозволяють стверджувати, що вона має суттєвий влив на приведення рівня кваліфікації педагогів області до сучасних вимог.С целью повышения эффективности учебно-воспитательного процесса переподготовки учителей филологических дисциплин определены особенности управления развитием учителей филологических дисциплин в системе последипломного педагогического образования (ППО). Раскрыты новые подходы к организации обучения учителей филологических дисциплин: внедрение инновационных технологий, систематическое обновление содержания и форм учебного процесса в системе ППО. Освещен опыт работы преподавателей Харьковской академии непрерывного образования по формированию профессиональной компетентности учителей филологических дисциплин в системе ППО. Результаты систематического диагностирования указанной работы позволяют утверждать, что она оказывает существенное влияние на приведение уровня квалификации педагогов области к современным требованиям.In the article the specific features of leadership of linguistic disciplines' teachers' development; the new approaches to the teacher's professional competence formation in the system of post-diploma pedagogical education are singled out.
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.024 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Лузан Л. 
Управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_22
Проаналізовано проблеми управління професійною компетентністю вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти. Уточнено визначення понять "професійна компетентність учителів філологічних дисциплін", "управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти". Розроблено модель управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти на засадах системного, андрагогічного, акмеологічного, компетентнісного, кваліметричного підходів. Зазначено, що створена модель має на меті розв'язання наступних завдань: розробка й запровадження в педагогічну практику інституту післядипломної педагогічної освіти корекційно-розвивальної програми динамічного спецкурсу для підвищення професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін, добір методів й прийомів, що будуть сприяти ефективній роботі педагога, проведення моніторингу результатів діяльності вчителів-словесників. Модель сприяла визначенню кінцевого результату управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної педагогічної освіти, який спрямований на підвищення рівня професійної компетентності словесників до достатнього та високого рівнів. Розроблено засоби одержання результатів рівня професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти (факторно-критеріальна (кваліметрична) субмодель) та визначено умови для проведення процесу управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 607.745 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Лузан Л. 
Стан управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 3. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.684 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лузан Л. О. 
Розвиток професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін як найактуальніше завдання системи післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. О. Лузан // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 8. - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_8_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.58 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Лузан Л. О. 
Модель управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. О. Лузан // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 111. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_111_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.667 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сало В. 
Напрями вдосконалення технічного забезпечення новітніх технологій прямої сівби зернових культур [Електронний ресурс] / В. Сало, Л. Лузан // Техніка і технології АПК. - 2014. - № 9. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titapk_2014_9_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.279 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Лузан Л. 
Управління розвитком професійної компетентності вчителів-словесників шляхом використання інноваційної технології веб-квесту в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_2_37
Проаналізовано проблеми управління професійною компетентністю вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти. Уточнено визначення понять "професійна компетентність учителів філологічних дисциплін", "управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти". Розроблено модель управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти на засадах системного, андрагогічного, акмеологічного, компетентнісного, кваліметричного підходів. Зазначено, що створена модель має на меті розв'язання наступних завдань: розробка й запровадження в педагогічну практику інституту післядипломної педагогічної освіти корекційно-розвивальної програми динамічного спецкурсу для підвищення професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін, добір методів й прийомів, що будуть сприяти ефективній роботі педагога, проведення моніторингу результатів діяльності вчителів-словесників. Модель сприяла визначенню кінцевого результату управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної педагогічної освіти, який спрямований на підвищення рівня професійної компетентності словесників до достатнього та високого рівнів. Розроблено засоби одержання результатів рівня професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти (факторно-критеріальна (кваліметрична) субмодель) та визначено умови для проведення процесу управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.803 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Лузан Л. О. 
Формування комунікативної компетентності керівника освіти в процесі професійного розвитку [Електронний ресурс] / Л. О. Лузан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2018. - № 58. - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2018_58_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.429 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лузан Л. 
Інноваційні підходи до підвищення професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін в умовах нової української школи [Електронний ресурс] / Л. Лузан. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2017_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 604.37 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лузан Л. 
Роль проектних технологій у професійному розвитку вчителя [Електронний ресурс] / Л. Лузан. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2018. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2018_5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 672.148 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Лузан Л. 
Управління професійним розвитком учителя-словесника в умовах діджиталізації [Електронний ресурс] / Л. Лузан // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 6. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_6_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 543.198 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Лузан Л. 
Формування інклюзивної компетентності педагогічних працівників: вектори освітньої діяльності Харківської академії неперервної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан // Імідж сучасного педагога. - 2023. - № 6. - С. 53-57.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.01.2026 р., через 610 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського